دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1399 - 07:45
رتبه 7 کنکور تجربی در گفتگو با آنا:

طولانی شدن کرونا خسته‌ام کرد/ موفقیت خود را مدیون خانواده‌ام هستم

سارا احمدی رتبه 7 گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال 99 گفت: تلاش کردم که هیچ عاملی تمرکز مرا جهت آمادگی پیدا کردن برای کنکور بهم نریزد اما طولانی شدن کرونا خستگی‌ برایم داشت.
کد خبر : 517297
photo_2020-09-22_00-05-30.jpg

سارا احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: توصیه بنده به داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ این است که کنکور مسیری طولانی است که در آن نباید هرگز ناامید شوند و تلاش و پشتکار مهم‌ترین کلید موفقیت در این مسیر است.


وی افزود: براساس رتبههایم در آزمون‌های آزمایشی، اطرافیان انتظار داشتند رتبه برتر کنکور شوم. روزهایی که مدرسه می‌رفتم 6-5 ساعت و روزهای تعطیل حدود ۱۲ ساعت درس می‌خواندم و خودم را برای کنکور آماده می‌کردم.


رتبه 7 گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال 99  با بیان اینکه در مدرسه تیزهوشان درس خواندم، گفت: هرچند از مؤسسات کنکوری برای قبولی در آزمون سراسری استفاده کردم ولی با تلاش خودم توانستم به موفقیت در کنکور دست پیدا کنم.


احمدی خاطرنشان کرد: تلاش کردم که هیچ عاملی تمرکز مرا جهت آمادگی پیدا کردن برای کنکور بهم نریزد اما طولانی شدن کرونا خستگی‌ برایم داشت؛ موفقیت خود را مدیون خانواده‌ام هستم که با ایجاد یک محیط آرام و با امکانات، بستری مناسب برای من ایجاد کردند.


وی درباره اینکه چگونه خبر کنکور را دریافت کرده است، گفت: بامداد بود که خانواده مرا بیدار کردند و خبر قبولی در کنکور را به من دادند و بسیار خوشحال شدم. هنوز برای انتخاب رشته و دانشگاه کاملاً مطمئن نیستم می‌خواهم از تجربیات اطرافیانم استفاده کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته